wtorek, 25 kwietnia 2017

NOWOŚĆ LEMONCraft DayDream


Cześć

Dziś post trochę inny niż wszystkie bo o nowej kolekcji papierów firmy LemonCraft "DayDream". 

 NOWOŚĆ LEMONCRAFT DAY DREAMER


Kolekcja zawiera:
* zestaw 6 papierów 12x12 + bonus



* mały bloczek 6x6


* duży bloczek papierów bazowych



* 2 arkusze papieru A4:

jedne z elementami (piórka, łapaczek snów, róże) do wycięcia - VINTAGE TIME 010

drugi z m.in. kartami np. do PL. 

* buttony/badziki

*kolorystycznie dobrane piórka i tasiemki


*zestaw kart Ephemera np. do PL



Jestem totalnie zauroczona tym zestawem dlatego postanowiłam zamówić część tej kolekcji i wykorzystać ją w najbliższym czasie na przygotowanie albumu naszej rodziny dla bliskich nam osób mieszkających na innym kontynencie. 

W rzeczywistości kolekcja jest jeszcze piękniejsza niż na zdjęciach. Cudowne soczyste kolory, rewelacyjne grafiki. Nie jestem specjalnie doświadczona w papierach do scrapbookingu ale ta kolekcja skradła moje serce mimo dużej ilości różu, za którym nie przepadam. To jest też moja pierwsza kolekcja LemonCraftu i uważam, że jest świetnej jakości. 

Gotowe projekty z wykorzystanie tych papierów pokaże w najbliższym czasie w oddzielnych postach. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz