niedziela, 8 stycznia 2017

LO #1

Witajcie
Tym razem mój pierwszy layout i jestem z niego bardzo dumna. Odkąd zajęłam się prowadzeniem albumem Project Life, czyli dokładnie rok temu, marzyłam, żeby co jakiś czas umieszczać w nim tzw. layout. Przez cały rok nie udało mi się tego dokonać. 
Przyszedł Nowy Rok, czas na nową stronę tytułową w nowym albumie i wraz z tym pomysłem postanowiłam też wykonać stronę kończącą stary, 2016 rok. 

Efekt przedstawiam poniżej. 


Hello
This time I would like to present a layout and I am really proud of it. I wanted do make such thing since I started my first Project Life album in January 2016. The whole year passed I didn’t get to it.
And now it is time for title page in new album. And I thought why not preparing goodbye page for 2016.

And here it.




Zdecydowałam, że przygotuję ten layout na podstawie mapki do wyzwania z bloga Creative Scrappers.


I decided to use sketch from challenge #302 from Creative Scrappers.

CS Sketch 302 | January 2017





Dodatkowo z powodów o których wspominałam powyżej zgłaszam LO na wyzwanie




Geometryczne kształty powodują również, że zgłaszam LO na wyzwanie 

















Nie czuję się jeszcze pewnie w tej technice scrapbookingu w związku z tym postanowiłam podejść do projektu bardzo dosłownie. Wydaje mi się, że efekt wyszedł całkiem zadowalający. Tak jak pisałam wcześniej, jestem z siebie dumna ale postanowiłam, że poddam pracę pod ocenę specjalistów i umieszcza ją w powyżej opisanych wyzwaniach. 

Since it is my first LO, I am not confident that I did everything right. That is why I decided to my project exactly like it is on a the sketch. I thing it came out quite good but it is only my opinion. So I decided to enter the challenge and show it to the world J I wish to get some feedback. 




















Materiały które użyłam do przygotowania layout:
Supply list:

Agateria Papier Magic Dreams 5/6

maska

gesso

tusze Distress Ink

cekiny 




9 komentarzy:

  1. Nic tu nie wyszło, moja Droga niestety.... to Ty zrobiłaś bardzo fajną pracę, tym bardziej godna pochwały, bo pierwsza :) dziękuję za udział w wyzwaniu od A do Zet

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się Twoja praca, tym bardziej, że osobiście nigdy nie robiłam karty LO.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zakończenie albumu :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Diabelskiego Młyna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się :) Prosty, "nieprzegadany" i bardzo ciekawa forma, no i podziwiam za cierpliwość do stemplowania tak długiego napisu ;) Dziękuję za udział w wyzwaniu Od A do Zet :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Layout w albumie PL? Fajnie, fajnie ;) Dziękuję za udział w wyzwaniu Diabelskiego Młyna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna kompozycja, będzie świetną pamiątką. Dziękuję pięknie za udział w wyzwaniu Od A do Zet. Pozdrawiam Basia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękujemy za udział w naszej zabawie.
    Cudowna karta albumu. Życzymy większej ilości takich fajnych prac!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne LO :)
    Dziękujemy za udział w zabawie na blogu od A do Zet

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak mówią... "Pierwsze koty za płoty". Sama wiem, co czujesz bo kiedyś przechodziłam przez to samo. W swoim życiu wykonałam tylko dwa scrapy i się poddałam :D.Tobie jednak życzę wytrwałości i doskonalenia warsztatu. Praca bardzo fajna. Nie przesadzona, fajne dodatki i kompozycja. Bardzo mi się podoba. Dziękuję za udział w naszej zabawie na blogu sklepu Od A do Zet. Pozdrawiam i życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń