niedziela, 30 października 2016

Wszystkiego najlepszego chłopcy!!!!


W dzisiejszym poście prezentuje dwie kartki, które przygotowałam z okazji urodzin kolegów mojego syna. 

Today I present two cards prepared as a Birthday Card for my son's friends. 





Kacper jest zapalonym piłkarzem. Wszystkie prezenty urodzinowe związane były z piłką nożną. W związku z tym postanowiłam, że tematyka kartki również nie będzie odbiegać od jego zainteresowań.

Kacper is a football player. All birthday presents were related to football. Therefore, I decided that the subject cards will be also connected with his interests.





Franek natomiast jest miłośnikiem kloców Lego, modeli samolotów i elektroniki. Pomyślałam, że w jego przypadku sprawdzą się roboty. 
Franek loves Lego, model airplanes and electronics. I thought that in his case robots will be the best.





Mam nadzieję, że trafiłam w gusta chłopców.
I hope they will like them. 


Mam również nadzieję, że Wam się także podobają.
I hope You like them too. 


Kartka "Roboty" bierze udział w wyzwaniach:
Challenges I enter with card "Robots":

1. Simon Says: Anything Goes
2. Less is More - 300th challenge




4 komentarze:

  1. Wonderful cards for boys! Love them both. Thanks for playing along Simon Says Stamp Anything Goes Challenge. Gayatri xx

    OdpowiedzUsuń
  2. What fabulous cards - the boys will love them! It was a great idea to personalise them to their hobbies. Super designs, too. At Less is More we do like to see some empty space as we're a clean and simple challenge blog, but these are really fab so thanks for sharing with us anyway :) Hope to see you again soon!

    OdpowiedzUsuń
  3. Two super cards. The textured paper is lovely and making the subjects of them match your boys interests is fab. Thanks for playing along in our 300th celebrations at Less is More xx

    OdpowiedzUsuń
  4. Two fun and fabulous cards and I'm sure the boys will love the designs.
    Thanks for joining in our 300th challenge at Less is More this week. Sarah

    OdpowiedzUsuń