niedziela, 23 października 2016

Powrót do przeszłości





Witajcie
Dziś chciałam Wam pokazać moje wcześniejsze prace. Nie ma ich dużo gdyż, po pierwsze zaczęłam je robić stosunkowo niedawno, a po drugie do tej pory robiłam je pod konkretne zapotrzebowanie.

Hello Everyone
Today I would like to show You my early cards. 



Pierwsze dwie kartki powstały z okazji urodzin koleżanek mojej córki.

These two cards I made as a birthday gift for my daughter's friends.































Kolejna kartka zostałą zrobiona na imieniny mojej mamy. To był mój pierwszy raz z embossingiem. 

The second card was made as a gift for my Mom. It was my first time with embossing. 






Każda kartka robiona była przeze mnie z okazji jakiegoś wydarzenia lub dla ważnej dla mnie osoby. 

Every card was always make for special person or special occasion.
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz